هرگونه خرید و فعالیت در فروشگاه ایران سیپی شاپ، به منزله، مطالعه، پذیرش و دانش بر قوانین و مقررات فروشگاه بوده، و مسئولیت بی توجهی به قوانین فروشگاه بر عهده کاربر میباشد، بنابراین خواهشمندیم که حتما قوانین را دقیق و کامل مطالعه فرمایید
قوانین فروشگاه شامل موارد زیر میباشد، و این به معنای محدود بودن آن تنها به موارد زیر نیست، فروشگاه ایران سپی شاپ، یک فروشگاه در حال توسعه میباشد، و بدیهی است که با بوجود آمدن تغییرات جدید در شرکت های مبدا، بازی ها، و قوانین آنها، قوانین فروشگاه ایران سیپی شاپ نیز میتواند در آینده تغییر کند، بنابراین این فروشگاه، حق اعمال تغییرات در قوانین را برای خود محفوظ می دارد
تایم فعالیت فروشگاه از 12:00 الی 00:00 میباشد
بخش اول ( نکات پیش از خرید)
- تمامی سفارشات تنها با استفاده از اطلاعات ارائه شده توسط مشتری (رمز و جیمیل و... ) انجام میشوند، و در صورت اشتباه ارسال کردن اطلاعات، پس از تکمی سفارش، امکان لغو یا بازگردانی وجه یا انتقال آیتم های خریداری شده به اکانت دیگری وجود ندارد؛ بنابراین پیش از ثبت سفارشات از صحت اطلاعات ارسالی اطمینان حاصل فرمایید.
- در صورت موجود نبودن آیتم های خریداری شده، معادل مبلغ پرداختی، پوینت بازی برای کاربر شارژ میشود ( پوینت بازی مثل: جم، سی پی، یوسی، دایموند و... میباشد )
- در انتخاب محصول یا آیتم مورد نظر خود دقت کنید، پس از ثبت سفارش امکان تغییر آن وجود نخواهد داشت.
پیش از ثبت سفارش از کافی بودن مهلت زمانی خرید آفر ها اطمینان حاصل کنید، بدیهی است که در صورت شلوغی سفارشات، اختلال اینترنت و... ممکن است سفارشات گاهی بیشتر طول بکشند، و در صورت پایان مهلت آفر ها، سفارش شما لغو و مبلغ به کاربر عودت داده خواهد شد.
بخش دوم ( لغو سفارشات )
- سفارشات ثبت شده، تنها تا 10 دقیقه فرصت برای لغو دارند، و بدیهی است که با گذشت این مدت زمان، امکان تکمیل شدن سفارش شما، و غیرقابل لغو بودن سفارش وجود خواهد داشت، بنابراین پیش از ثبت سفارش از قطعی بودن تصمیم خود اطمینان حاصل فرمایید.
- مبلغ پرداخت شده سفارش، در صورت درخواست برای عودت وجه، با کسر 7% به کاربر بازگردانده خواهند شد
-عودت وجه و تسویه حساب، ممکن است 1-72 ساعت زمان ببرد، و در موارد خاص در صورت هماهنگی با بانکها، ادارات و سازمانهای مربوطه باشد این زمان بیشتر خواهد شد.
- عودت وجه تنها به کارت مبدا قابل انجام میباشد، و از هرگونه درخواست عودت وجه به دیگر حساب های بانکی جهت جلوگیری از کلاهبرداری ها و پولشویی معذوریم.
بخش سوم ( احراز هویت )
- فروشگاه ایران سیپی شاپ این حق را دارد، بر اساس دستور مقام های قضایی و پلیس فتا، در هر مرحله از پرداخت یا سفارش، از کاربر درخواست احراز هویت کند، درصور عدم احراز هویت، استرداد وجه با دستور مقام محترم قضایی و طبق دستورالعمل ابلاغی انجام خواهد شد.
- احراز هویت در جهت جلوگیری حداکثری از عملیات های پولشویی و فیشینگ درخواست میشود، و اطلاعات کاربر نزد فروشگاه ایران سیپی شاپ، محفوظ خواهد ماند
- در حالت عادی، تنها یک مرحله احراز هویت برای کاربر کافیست، و تنها زمانی نیاز به احراز هویت مجدد است که کاربر اطلاعات خود را تغییر دهد ( مثل تغییر کارت مبدا و.. )
- حتی در صورت عدم احرازهویت نیز، استرداد وجه میتواند ملزم به احراز هویت باشد، و در شرایط خاص بدون احراز هویت امکان استرداد وجه وجود نخواهد داشت، و نیازمند دستور مقام محترم قضایی میباشد.
بخش سوم ( ایمنی اکانت )
خریدار محترم موظف است پس از تکمیل سفارش نسبت به تعویض رمز عبور اکانت خود و فعال کردن رمز عبور دو مرحلهای خود اقدام کند؛ در غیر این صورت عواقب تمامی اتفاقات ممکن با خریدار خواهد بود.
فروشگاه ایران سیپی شاپ دارای بهترین سرورهای امنیتی میباشد و حفظ حریم شخصی و حفظ اطلاعات شما جزو مهمترین تلاشهای ما میباشد.
اما این بر هیچکس نهفته نیست که شاید بزرگترین وبسایتهای دنیا دچار اختلال شوند فلذا تامین امنیت از سمت شما بهترین نوع امنیت برای شماست.
فلذا خواهشمندیم بعد از هر خرید رمز عبور خود را تغییر دهید و در صورت امکان تاییدهای ورود دو مرحلهای را بر روی حسابهای خود فعال کنید.
فروشگاه ایران سیپی شاپ هیچگونه مسولیتی در قبال هک و یا دزدیده شدن اطلاعات شما توسط کلاهبرداران و شیادان نخواهد داشت.
لطفا از ارسال اطلاعات برای اشخاصی که کوچکترین شناختی نسبت به آنها ندارید خودداری کنید و از پلتفرمهای امن جهت تبادل اطلاعات خود استفاده کنید.
همچنین متذکر می شود که اطلاعات شما نزد ایران سیپی شاپ ، در زمان بر عهده گرفتن سفارش توسط همکاران تا لحظه تکمیل سفارش، نزد ما امانت بوده و مشکلات احتمالی قبل و بعد از آن، خارج از مسئولیت ایران سیپی شاپ است.
بخش چهارم ( پیگیری سفارش )
پیگیری سفارشهای تکمیل شده فقط و فقط تا 48 ساعت بعد از تکمیل سفارش قابل پیگیری مجدد میباشد، اگر بعد از انکه سفارش شما تکمیل شده اعلام گردید ادعا دارید که سفارش شما تکمیل نشده است، میتوایند قبل از 48 ساعت به پشتیبانی آنلاین سایت پیام ارسال نمایید، بعد از موعد مقرر هیچگونه پیگیری و پاسخگویی در این زمینه مقدور نمیباشد
اگر سفارش شما به هر دلیلی انجام نشده باشد (مثل اطلاعات اشتباهو و….) و در حال انجام و یا سفارشات اشتباه باشد. فقط تا 30 روز بعد از ثبت سفارش قابل پیگیری میباشد، بعد از موعد مقرر هیچگونه پیگیری و پاسخگویی در این زمینه مقدور نمیباشد